Overslaan en naar de inhoud gaan

Voedingscentrum komt met Eetwissel-campagne: in stapjes naar de Schijf van Vijf

De boodschap van het Voedingscentrum bij de Eetwissel? Laat je niet gek maken! Grote veranderingen hou je moeilijk vol, zet kleine stapjes.

Het Voedingscentrum komt met een crossmediale campagne om Nederlanders met kleine stapjes naar een gezonder eetpatroon te brengen. Onder de naam Eetwissel is het komende jaar op tv, radio en internet aandacht voor gezonder eten. Het verantwoordelijke bureau is Truman.

related partner content for mobile comes here

Met een Eetwissel maken mensen een stapje binnen wat ze nu al eten of drinken, bijvoorbeeld een keer een glas water nemen in plaats van cola. Of iemand kiest een volkorenbroodje in plaats van een wit bolletje. Iedereen kiest zijn eigen wissel, en dat kan elke dag opnieuw.

De boodschap van het Voedingscentrum bij de Eetwissel? Laat je niet gek maken! Grote veranderingen hou je moeilijk vol, zet daarom kleine stapjes richting de Schijf van Vijf.

Credits:

Bureau: Truman

Klant: Het Voedingscentrum

Verantwoordelijk bij klant: Kitty van Wijk, Valérie Klostermann en Wouter Rosekrans

Creatie: Amber Franssen, Paul Hillesum

Strategie: Nadine Komduur, Paul Hillesum

Productie: Leah Zonneveld, Marie-Louise Toetenel

Filmproductie: Sounds Like Film; Jorrit Gerritsen & Arjan Oosterbaan

Regisseur: Amber Franssen

DOP: Jeroen Simons

Sound: Nando Eweg

Edit: Rogier Gerritsen

Fotograaf: Nick van den Berg

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in