Suggestieve Edet-campagne: 'Het formaat telt'


Edet lanceert een campagne ter promotie van zijn nieuwe toiletpapier. Het merk verkoopt sinds gisteren ook vierkante velletjes, die Edet op een suggestieve manier onder de aandacht brengt.
De campagne introduceert de nieuwe variant 'Edet Comfort'. Deze gloednieuwe wc-rollen hebben vierkante velletjes. Omdat het grotere formaat je hele hand bedekt, belooft Edet een ‘betere toiletervaring’.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSize matters
Edet brengt de nieuwe rollen aan de man met drie video’s waarin stelletjes praten over hun ervaring met 'een ander formaat'. Zoals in de onderstaande eerste video is te zien. Het meisje laat weten dat ze niet had verwacht dat een ander formaat echt een verschil zal maken. Haar vriendje krabt verlegen achter zijn oor, maar zijn grote glimlach laat zien dat hij tevreden is met deze bevestiging. De video sluit af met de tekst: ‘Het formaat telt.'
De video’s worden uitgerold op sociale media, televisie en op Moederdag vindt een sample-actie plaatst.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidWie maakt dit?