Overslaan en naar de inhoud gaan

Suggestieve Edet-campagne: 'Het formaat telt'

Koppels vertellen aan hun therapeut dat 'een ander formaat' toch écht wel het verschil maakt.
Edet
Edet

Edet lanceert een campagne ter promotie van zijn nieuwe toiletpapier. Het merk verkoopt sinds gisteren ook vierkante velletjes, die Edet op een suggestieve manier onder de aandacht brengt. 

related partner content for mobile comes here

De campagne introduceert de nieuwe variant 'Edet Comfort'. Deze gloednieuwe wc-rollen hebben vierkante velletjes. Omdat het grotere formaat je hele hand bedekt, belooft Edet een ‘betere toiletervaring’.  

Size matters

Edet brengt de nieuwe rollen aan de man met drie video’s waarin stelletjes praten over hun ervaring met 'een ander formaat'. Zoals in de onderstaande eerste video is te zien. Het meisje laat weten dat ze niet had verwacht dat een ander formaat echt een verschil zal maken. Haar vriendje krabt verlegen achter zijn oor, maar zijn grote glimlach laat zien dat hij tevreden is met deze bevestiging. De video sluit af met de tekst: ‘Het formaat telt.'

De video’s worden uitgerold op sociale media, televisie en op Moederdag vindt een sample-actie plaatst.  

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Budi Gonzalez de Chaves

Wie maakt dit?

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in