Overslaan en naar de inhoud gaan

M line lanceert commercial met Oranje Leeuwin Shanice van de Sanden

De beddenfabrikant laat zien hoe de voetbalster haar dromen blijft najagen.

M line komt, in aanloop naar het WK Voetbal in Frankrijk, met een nieuwe tv-commercial waarin een hoofdrol is weggelegd voor Shanice van de Sande. In de commercial is te zien hoe Van de Sande haar dromen probeert na te jagen.

related partner content for mobile comes here

Het verschil tussen dag en nacht wordt duidelijk gemaakt in de video. Te zien is hoe je overdag geconfronteerd kunt worden met tegenslag. Dat geldt ook voor een jongere versie van Van de Sande uit 2004, zoals te zien is in de commercial. Echter, je kunt ontsnappen aan die tegenslag via de nacht door te dromen.

En die dromen zijn voor de voetbalster werkelijkheid geworden. ‘Laat ze zien wat je in de nacht hebt bedacht’, klinkt het aan het einde van de commercial, tevens de titel. Volgens M line is de nacht dan ook cruciaal om ambities te realiseren.

Het is overigens niet de eerste keer dat de beddenfabrikant het belang van de nacht, of slaap in het algemeen, aanstipt in een commercial met een Nederlandse topsporter. Zo verscheen schaatser Kjeld Nuis al in een commercial van M line.

De campagne met Shanice van de Sande is gemaakt door sportmarketingbureau Triple Double in samenwerking met Mønaerk Creative Studio. Bekijk hieronder de commercial met Kjeld Nuis:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in