Overslaan en naar de inhoud gaan

Nu.nl vernieuwt en komt met campagne

De crossmediale campagne laat zien met welke functies het nieuwsplatform is uitgebreid.

Nu.nl lanceert de crossmediale campagne ‘Non-Stop-Nu’. In samenwerking met creatief strategisch partner Fitzroy heeft het medium een video gemaakt die laat zien hoe het platform op redactioneel- en productniveau is vernieuwd.

related partner content for mobile comes here

Het nieuwsplatform is aan met uitbreiden. Zo kwam onlangs NUjij terug, een functie waarmee lezers kunnen discussiëren en meepraten over het nieuws. NUuit, een platform over uitgaan. En een nieuwsapp. De campagne gaat over deze nieuwe initiatieven, zegt Miriam el Ghalbzouri, marketingmanager bij Nu.nl.

De video gaat enerzijds over de gepersonaliseerde app en anderzijds over de verschillende rubrieken, features en deals. 'Op verschillende gebieden is Nu.nl het platform aan het uitbouwen, waarvan NUjij en NUuit mooie voorbeelden zijn. De tijd is rijp om te starten met marketingcommunicatie richting onze lezers en adverteerders', aldus El Ghalbzouri. 

Nu.nl is niet het enige nieuwsmedium dat aan het innoveren is en dit laat weten middels een video. Ook het Financieele Dagblad lanceerde onlangs een nieuwe campagne ter introductie van zijn vernieuwingen. 

Credits
Bureau: Fitzroy 
Productiemaatschappij: Circus Family
RTV: Inge Zoete 
Sound: Massive Music

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in