Overslaan en naar de inhoud gaan

Björn Borg laat met fantasierijke beelden zien wat sporten met je doet

In de campagne staat het euforische gevoel dat sporten geeft centraal.
Miniatuurvoorbeeld
© Björn Borg
Miniatuurvoorbeeld
© Björn Borg

Het Zweedse sportmerk Björn Borg komt met een nieuwe campagne ‘Chase the Exerhighs’. De focus van deze campagne ligt op het euforische gevoel dat sporten veroorzaakt. Hiermee wil Björn Borg zich steviger positioneren in de sportmode-industrie.

related partner content for mobile comes here

De video’s creëren een onderscheidend vermogen in de markt, omdat het afwijkt van andere sportreclames, verklaart Johanna Juhlin, global brand marketing manager van Björn Borg. ‘Door te focussen op het plezier van sporten, in plaats van het gangbare beeld dat sporten zwaar en hard werken is, willen wij mensen inspireren om meer te bewegen.’

De campagne, ontwikkeld door Nord DDB, vertaalt het euforische gevoel dat men krijgt door sporten. ‘Tijdens het sporten maakt je brein gelukshormonen aan. Wij hebben dit gevoel vertaald met fantasierijke beelden in een sportieve setting’, aldus Andreas Dahlqvist, chief creative officer bij Nord DDB.

De campagne wordt uitgerold in de winkels, outdoor en online.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in