Björn Borg laat met fantasierijke beelden zien wat sporten met je doet


Het Zweedse sportmerk Björn Borg komt met een nieuwe campagne ‘Chase the Exerhighs’. De focus van deze campagne ligt op het euforische gevoel dat sporten veroorzaakt. Hiermee wil Björn Borg zich steviger positioneren in de sportmode-industrie.
De video’s creëren een onderscheidend vermogen in de markt, omdat het afwijkt van andere sportreclames, verklaart Johanna Juhlin, global brand marketing manager van Björn Borg. ‘Door te focussen op het plezier van sporten, in plaats van het gangbare beeld dat sporten zwaar en hard werken is, willen wij mensen inspireren om meer te bewegen.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne, ontwikkeld door Nord DDB, vertaalt het euforische gevoel dat men krijgt door sporten. ‘Tijdens het sporten maakt je brein gelukshormonen aan. Wij hebben dit gevoel vertaald met fantasierijke beelden in een sportieve setting’, aldus Andreas Dahlqvist, chief creative officer bij Nord DDB.
De campagne wordt uitgerold in de winkels, outdoor en online.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid