Overslaan en naar de inhoud gaan

Auping laat met campagne zien dat er in bed meer gebeurt dan alleen slapen

Het is een plek die mensen met elkaar verbindt.

De beddenfabrikant Auping start de campagne ‘Auping. Met liefde’. Met de video wil het een nieuwe emotionele lading aan het merk geven door te laten zien dat Auping mensen bij elkaar brengt.

related partner content for mobile comes here

De campagne vertelt meerdere verhalen van mensen in de slaapkamer, waaronder die van een ouder stel, moeder en zoon, en twee vriendinnen. De handaanrakingen in de video symboliseren dat Auping mensen met elkaar verbindt.  

Auping
Auping

Deze invalshoek is gekozen omdat het slapen op een Auping voor liefde en rust zorgt, legt Ine Stultjens, manager marketing communication bij Auping, uit. Op deze manier zorgt Auping voor bijzondere, persoonlijke en liefdevolle momenten die iedereen nodig heeft in zijn of haar drukke bestaan.’

De campagne heeft een andere invalshoek dan de voorgaande video’s. Eerder heeft het merk de multichannel campagne ‘Waar val jij op’ gelanceerd. Deze lag in verlengde van de app ‘Better Days’ waarmee consumenten inzicht krijgen in welk matras het best bij hem of haar past.

Ook heeft het beddenmerk de campagne ‘Sponsor van de rust’ opgezet ten tijde van de Olympische Zomerspelen in Rio. Als officiële partner van de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond wilde het letterlijk een bijdrage leveren aan betere prestaties van de topsporters. Beide campagnes zijn bedacht door reclamebureau Brand New Telly.

Auping
Auping

De ‘Auping. Met liefde’-campagne is ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau Buutvrij, productiemaatschappij DPPLR, mediabureau Mindshare en social mediabureau Your Social. En de films worden uitgerold op televisie, bioscoop, print en online.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Claartje

Ik slaap al jaren op een Auping bed als kinderloze singel en ik erger me dood aan de gelukkige en ongelukkige stelletjes en al dat “lieve” gedoe in jullie reclame!
Had er op z’n minst een beeld bijgedaan van een tevreden singel met een boekje of krantje or what ever. Was wel zo doordacht en sociaal geweest!
In de toekomst zal ik, door jullie stereotiepe reclame, never nooit meer een Auping matras aanschaffen!!
Ik neem aan dat ik echt niet de enige singel ben die er zo overdenkt.
Sterker nog...aangezien er steeds meer singels in Nederland wonen... succes d’r mee!

Sofie

Ben het helemaal met je eens, Claartje! Er zijn ook zat mensen waar nooit iets anders gebeurt in de slaapkamer dan slapen. Dat kwetst mensen die er niet voor hebben gekozen om single te zijn. Zeker nu die reclame waarin mensen gewoon seks hebben. Ik vind het echt niet kunnen. Stop hiermee!

Shirley Jacobs

Amping reclame makers, jullie zijn vergeten even te checken hoe dit filmpje binnen komt bij misbruikslachtoffers, vooral het beeld en geluid van het huilend kindje dat om mama roept. Je zult maar gezellig veilig thuis op de bank of in de bioscoop naar een onschuldige film kijken en krijg je dit opeens voor je kiezen. Herbeleving eerste klas, en dit is echt niet na een bakje koffie zo weer opgelost, maar ettert (als je geluk hebt) meerdere dagen door, en de tv aanzetten of weer gezellig naar de bioscoop gaan zit er weer een hele tijd niet meer in.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in