Overslaan en naar de inhoud gaan

Greenpeace komt met een fotoserie van dieren die stikken in een rietje

Het is een oproep aan organisaties om wegwerpplastic te verbieden.
Miniatuurvoorbeeld
© Greenpeace
Miniatuurvoorbeeld
© Greenpeace

Steeds meer organisaties verminderen het gebruik van wegwerpplastic om zeevervuiling tegen te gaan. Starbucks heeft laten weten dat het vanaf 2020 geen plastic rietjes meer zal gebruiken. Ook McDonald’s neemt er afscheid van. De campagne van Greepeace Toronto moet ook andere organisaties een duwtje in de rug geven om plastic in de ban te doen.

De fotoserie van Greenpeace Canada, gemaakt door Rethink Toronto, laat zien hoe schadelijk zwerfafval is. De foto's worden geïllustreerd met de tekst ‘Don’t suck the life from our oceans’ en maken duidelijk dat dieren kunnen stikken in plastic afval. 

Credits
Advertising Agency: Rethink, Toronto
Creative Director / Art Director: Joel Holtby
Creative Director / Copywriter: Mike Dubrick
Creative Director: Aaron Starkman
Photographer: Instill Image Co.
Accounts: Caleb Goodman, Laura Cavalcanti
Print Producer: Narine Artinian
Strategist: Hannah Newport

 

Greenpeace
Greenpeace
Greenpeace
Greenpeace
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in