Overslaan en naar de inhoud gaan

MullenLowe Alfred wint creatief concours van De Persgroep en ADCN

De tweede editie van 'The Pitch' van De Persgroep en ADCN, is gewonnen door MullenLowe Alfred met een campagne voor Beter Horen.
Miniatuurvoorbeeld
Winnaars The Pitch 2018
© De Persgroep
Miniatuurvoorbeeld
Winnaars The Pitch 2018
© De Persgroep

MullenLowe Alfred wint de tweede editie van The Pitch, een creatieve competitie die wordt georganiseerd door de Persgroep en ADCN. Daarin dient een creatief idee voor een eigen klant te pitchen, met als vooruitzicht de kans om hun campagnevoorstel te effectueren bij de Persgroep.

related partner content for mobile comes here

De jury (zie onderaan) nomineerde Being There met HandicapNL, Boomerang Agency met Amnesty International en MullenLowe Alfred met Beter Horen uit tientallen inzendingen. Na de live pitch van deze drie finalisten, werd de cheque door de Persgroep overhandigd aan MullenLowe Alfred en Beter Horen.

De vakjury van The Pitch bestond dit jaar uit:

  • David Snellenberg (Founder/ECD, Dawn)
  • Thecla Schaeffer (CMO, Accell Group & Board member, ADCN)
  • Lauren van der Heijden (Directeur Corporate Sales, de Persgroep)
  • Ronald Ockhuysen (Hoofdredacteur, Het Parool)
  • Cécile Narinx (Redactie, de Volkskrant)

Showreel The Pitch; finalisten en winnaar

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in