MullenLowe Alfred wint creatief concours van De Persgroep en ADCN
De tweede editie van 'The Pitch' van De Persgroep en ADCN, is gewonnen door MullenLowe Alfred met een campagne voor Beter Horen.
MullenLowe Alfred wint de tweede editie van The Pitch, een creatieve competitie die wordt georganiseerd door de Persgroep en ADCN. Daarin dient een creatief idee voor een eigen klant te pitchen, met als vooruitzicht de kans om hun campagnevoorstel te effectueren bij de Persgroep.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De jury (zie onderaan) nomineerde Being There met HandicapNL, Boomerang Agency met Amnesty International en MullenLowe Alfred met Beter Horen uit tientallen inzendingen. Na de live pitch van deze drie finalisten, werd de cheque door de Persgroep overhandigd aan MullenLowe Alfred en Beter Horen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe vakjury van The Pitch bestond dit jaar uit:
- David Snellenberg (Founder/ECD, Dawn)
- Thecla Schaeffer (CMO, Accell Group & Board member, ADCN)
- Lauren van der Heijden (Directeur Corporate Sales, de Persgroep)
- Ronald Ockhuysen (Hoofdredacteur, Het Parool)
- Cécile Narinx (Redactie, de Volkskrant)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid