Overslaan en naar de inhoud gaan

TMG en Rijksmuseum winnen internationale Native Advertising Award

Tijdens het Native Advertising congres in Berlijn hebben TMG en het Rijksmuseum de Native Advertising Award gewonnen
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De prijs werd toegekend aan de inzending van de mini-editie van Privé, die geheel in het teken stond van de expositie High Society van het Rijksmuseum. In opdracht van het Rijksmuseum maakte de afdeling TMG Natives de special samen met de redactie van Privé, met als doel om de tentoonstelling High Society onder de aandacht te brengen van het brede publiek. Op een voor Privé kenmerkende manier biedt de mini special spannende kijkjes in het leven van geportretteerde rijken, inclusief de vaste Privé-rubrieken STARBLVD, Bubbels en Beauty by John.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in