TMG en Rijksmuseum winnen internationale Native Advertising Award
Tijdens het Native Advertising congres in Berlijn hebben TMG en het Rijksmuseum de Native Advertising Award gewonnen


De prijs werd toegekend aan de inzending van de mini-editie van Privé, die geheel in het teken stond van de expositie High Society van het Rijksmuseum. In opdracht van het Rijksmuseum maakte de afdeling TMG Natives de special samen met de redactie van Privé, met als doel om de tentoonstelling High Society onder de aandacht te brengen van het brede publiek. Op een voor Privé kenmerkende manier biedt de mini special spannende kijkjes in het leven van geportretteerde rijken, inclusief de vaste Privé-rubrieken STARBLVD, Bubbels en Beauty by John.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid