Premium Campagnes Hema is stapelgek, Texels heeft geheimzinnig bier en ander opvallend campagnenieuws
PR ING brengt persbericht over creditcard uit in ‘spoken word’ Kaart met inkeping is herkenbaarder voor mensen met visuele beperking. Gesproken persbericht drukt die toegankelijkheid uit.
Partnerbijdrage Sportlife en Hero Cassis kiezen voor Somention De opdracht bestaat uit strategie, always on, community management en social producties voor beide merken.
Premium Campagnes Overheidscampagne moest meer jongeren alert maken op cybercrime, het omgekeerde gebeurde Onderzoeksbureau DVJ Insights hield een effectonderzoek naar de campagne. Die bleek weinig positieve resultaten te boeken.
Bureaus Raambekledingsmerk Coulisse kiest voor Cheil Benelux Cheil heeft al een eerste activatie verzorgd voor het Nederlandse familiebedrijf.
Campagnes Slim inzicht leidt tot fraai Zaans omdenken CAMPAGNEPRAAT | Herkenbaar, lekker to the point, beetje cliché, maar ach, dat mag bij een product als mayonaise.
PR ING brengt persbericht over creditcard uit in ‘spoken word’ Kaart met inkeping is herkenbaarder voor mensen met visuele beperking. Gesproken persbericht drukt die toegankelijkheid uit.
Partnerbijdrage Sportlife en Hero Cassis kiezen voor Somention De opdracht bestaat uit strategie, always on, community management en social producties voor beide merken.
Premium Campagnes Overheidscampagne moest meer jongeren alert maken op cybercrime, het omgekeerde gebeurde Onderzoeksbureau DVJ Insights hield een effectonderzoek naar de campagne. Die bleek weinig positieve resultaten te boeken.
Bureaus Raambekledingsmerk Coulisse kiest voor Cheil Benelux Cheil heeft al een eerste activatie verzorgd voor het Nederlandse familiebedrijf.
Campagnes Slim inzicht leidt tot fraai Zaans omdenken CAMPAGNEPRAAT | Herkenbaar, lekker to the point, beetje cliché, maar ach, dat mag bij een product als mayonaise.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid