Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoofdsponsor Ziggo viert kampioenschap AFC Ajax

De sponsor lanceert felicitatie-campagne voor het 35ste landskampioenschap van de Amsterdamse voetbalclub.
Hoofdsponsor Ziggo viert kampioenschap AFC Ajax
Hoofdsponsor Ziggo viert kampioenschap AFC Ajax
© MediaMonks
Hoofdsponsor Ziggo viert kampioenschap AFC Ajax
Hoofdsponsor Ziggo viert kampioenschap AFC Ajax
© MediaMonks

Om Ajax te feliciteren met het Eredivisie-kampioenschap lanceert hoofdsponsor Ziggo een felicitatie-campagne. De creatie, ontwikkeld in samenwerking met MediaMonks, laat in een oogopslag zien dat het de 35ste landstitel is voor de club uit de hoofdstad. Met de overwinning van AFC Ajax op FC Emmen het afgelopen weekend is 'De Schaal' officieel binnen voor de Amsterdammers.

related partner content for mobile comes here
Hoofdsponsor Ziggo viert kampioenschap AFC Ajax
Hoofdsponsor Ziggo viert kampioenschap AFC Ajax MediaMonks

Seizoen van de thuiskijkers

Thomas Metz, sponsor manager bij VodafoneZiggo noemt dit seizoen het ‘Seizoen van de thuiskijkers: ‘We hebben tijdens speelronde 30 de ESPN Eredivisie-kanalen opengezet. Op die manier konden zoveel mogelijk fans de kraker Ajax-AZ en alle andere wedstrijden zien. Met het behalen van het kampioenschap zochten we nu ook nog naar een passende felicitatie voor Ajax, die het thema ‘thuiskijkers’ extra benadrukt en daarnaast lekker opvalt.’

Hoofdsponsor Ziggo viert kampioenschap AFC Ajax
Hoofdsponsor Ziggo viert kampioenschap AFC Ajax MediaMonks

'Duurzaam'

Jordi van de Bovenkamp, creative director bij MediaMonks zegt dat ‘inspelen’ op alles dat beweegt op sociaal vlak een van de kerneigenschappen van het team van MediaMonks Amsterdam is. ‘Dus toen Ziggo ons vroeg om na te denken over deze campagne voor Ajax kwamen we al vrij snel met de visual van een 1, opgemaakt uit het turven van 35 titels. Een concept dat we tot het 250e landskampioenschap kunnen inzetten; over duurzaam gesproken’

Van de Bovenkamp bedacht met MediaMonks onlangs ook al de inhaak-campagne ‘Functie Elders' voor YoungCapital. 

De campagne wordt uitgerold op social media, in print en op digitale buitenreclame in Amsterdam. 

Lees ook: MightyHive (MediaMonks) start in Nederland. ‘Tijd voor een onafhankelijke mediaconsultancy’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in