Overslaan en naar de inhoud gaan

Zelfs Vrienden van Amstel nog gescheiden op terras

Na Heineken's inhaker met Rudi lanceert ook Amstel herkenbare 'de terrassen zijn weer open'-campagne.
Vrienden van Amstel nog gescheiden op terras
Vrienden van Amstel nog gescheiden op terras
© Freddy - Alfred International
Vrienden van Amstel nog gescheiden op terras
Vrienden van Amstel nog gescheiden op terras
© Freddy - Alfred International

Amstel lanceert een nieuwe campagne die inhaakt op de opening van de terrassen. Het biermerk toont in de commercial de vreugde van in ieder geval twee ‘Vrienden van Amstel’ terwijl ze een biertje drinken op het terras. Amstel, onderdeel van Heineken, speelt op humoristische wijze in op de te volgen terrasregels door de vrienden van elkaar te scheiden en de video af te sluiten met de hoopvolle boodschap: ‘Hopelijk binnenkort weer met z’n drieën.’ 

related partner content for mobile comes here

De campagne is ontwikkeld door Freddy, onderdeel van Alfred international.

De commercial

Vrienden van Amstel gescheiden op terras

'Veilig gasten ontvangen'

Heineken laat weten dat het met man en macht gewerkt heeft om de meer dan 8.000 horecazaken te voorzien van vers bier. ‘En al deze prachtige Amstel, Brand en Heineken horecazaken hebben er alles aan gedaan om gasten weer op een veilige manier te kunnen ontvangen. Nu nog even met z’n tweeën maar hopelijk mag snel ook die derde vriend of vriendin weer aansluiten.’

Lees ook:

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in