Overslaan en naar de inhoud gaan

Hondenbier en pootjebaden: zo haken merken in op internationale hondendag

Naast dierendag en kattendag, bestaat er dus ook hondendag. Zo zetten merken harige harry's in het zonnetje.
Ford-campagne
Ford-campagne

Yes, het is internationale hondendag. Je zal het niet 1,2,3 verwachten, maar ook veel grijpen dit moment aan om trouwe viervoeters in het zonnetje te zetten. Dieren scoren goed online en baasjes schromen niet om centjes aan ze uit te geven. Win-winsituatie dus. Een overzicht met inhakers. 

related partner content for mobile comes here

Ford legt harige passagiers in de watten

Automerk Ford zet zijn nieuwe model Puma in de spotlights, dat is uitgerust met een heus hondenbad. Pootjebaden krijgt zo een heel letterlijke betekenis. 

Winkelcentrum Azrieli verspreidt bottengeur door Tel Aviv

Gemaakt door Leo Burnett

De Israëlische shoppingmall Azrieli in Tel Aviv pakt zijn kans om te laten zien hoe hondvriendelijk het winkelcentrum is. Het bedrijf verspreidt door de stad een bottengeur die honden (en baasjes met een gevulde portemonnee) moet aantrekken. 

BrewDog deelt gratis bier uit

Ga een avondje stappen met je viervoeter en krijg een gratis BrewDog-biertje (de naam van het merk verklapt waarom). 

Dublin airport helpt mensen met vliegangst een pootje

Samen met Iris Therapy Dogs en My Canine Companion helpt Dublin Airport mensen met vliegangst kalmeren. Ze kunnen even lekker knuffelen met een hond, wat vliegangst als sneeuw voor de zon doet verdwijnen.

Defensie laat zien de werkdag van een K9-hond zien

Volvo is ook een veilige bak voor trouwe rakkers

Automerk Volvo staat voor veiligheid. Het is dan ook niet verrassend dat het merk ook veilige vervoersmogelijkheden biedt voor furry friends. Hop in de auto, en op pad. 

En... veel merken grijpen het moment aan om een leuke tweet te versturen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in