Overslaan en naar de inhoud gaan

PlayStation lanceert YouTube-serie waarin influencers tegen elkaar gamen

In toernooivorm gaan social influencers de komende weken met elkaar de strjid aan.
PlayStation
PlayStation

PlayStation Benelux komt met het toernooi ‘For The Win: Knock Out’, waarbij acht social influencers in vier teams het tegen elkaar opnemen aan de hand van verschillende PlayStation-games. De strijd is te zien op het YouTube-kanaal ‘PlayStation - For The Players’.

related partner content for mobile comes here

De videoserie over het game-toernooi wordt de komende zeven weken uitgerold. Volgens PlayStation moet de serie de online community van de gamefabrikant uitbreiden en de kwaliteit van gamingcontent op YouTube verbeteren.

De serie is ontwikkeld door Divimove (RTL Group) en MediaCom Beyond Advertising, het contentlabel van MediaCom. ‘De inzet van de verschillende social influencers die onze games spelen, stelt ons in staat om een bredere doelgroep aan te spreken en te enthousiasmeren voor ons merk’, vertelt Pascal Paraskevas, Marketing Manager First Party Publishing bij PlayStation Benelux.

De eerste drie afleveringen zijn inmiddels uitgezonden en hebben meer dan 75.000 weergaven gegenereerd. De gamende influencers zijn Harm, LinkTijger, Pascal Scherpenkate, Kaj van der Ree, Gio, Stefan de Vries, JayJay Boske en Qucee. Elke dinsdag en donderdag is om 17:00 een nieuwe aflevering te zien.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in