Overslaan en naar de inhoud gaan

Etos gooit reclameroer drastisch om: 'Liefs, Etos'

Vragen van klanten staan centraal in nieuwe campagne van Etos.
Liefs
Liefs
© Etos
Liefs
Liefs
© Etos

Etos lanceert een nieuwe merkcampagne waarin de vragen van klanten centraal staan (bureau: TBWA\NEBOKO). Volgens de drogisterijketen is de campagne een doorvertaling van de missie 'Iedereen helpen om zich dagelijks goed te voelen'. Etos: 'Soms zit iets dat gevoel in de weg en om tot een oplossing te komen moet je vragen stellen.'

related partner content for mobile comes here

De televisiecommercial en online video gaat over mensen in de badkamer, die zich - in de spiegel kijkend - allerlei vragen over verzorging en gezondheid stellen. De commercial sluit af met: “Wat je vraag ook is, we staan voor je klaar. Liefs, Etos.”

Wat je vraag ook is, we staan voor je klaar. Liefs, Etos

Nieuwe koers

Etos: 'Met deze merkbelofte en missie slaan we sinds september vorig jaar een hele nieuwe koers in.'

De campagne wordt gelanceerd met een merkfilm van 35 seconden in combinatie met een thematische film van 15 seconden. In deze film wordt een specifieke klantvraag uitgelicht en concreet behandeld. Beide films worden sinds 23 februari op alle zenders uitgezonden. Verder wordt de campagne online uitgerold.

 

Credits:

Klant: Etos

Bureau: TBWA\NEBOKO

Regie: Czar

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Rik Looijen

Beste Roderick,
Er ontgaat mij hier iets, wat is nou precies die drastische verandering waar je het over spreekt?
Volgens mij werd 'Wat je (vakantie)vraag ook is, we staan voor je klaar.' in juni 2019 geïntroduceerd en zagen we 'liefs, Etos' , zoals je zelf in het artikel ook aangeeft, al meerdere keren voorbij komen komen sinds najaar 2019.
Die vragen staan dus al een maand of 10 centraal en in het afgelopen half jaar werden er al zo'n 5 commercials afgesloten met (een variatie op) 'Wat je vraag ook is, we staan altijd voor je klaar. Liefs, Etos.'
Deze commercial gaat daar mooi op verder, maar is niet echt drastisch anders toch? Of mis ik nu iets? (Dit is een serieuze vraag, geen sneer.)

Rik Looijen

Beste Roderick,
Er ontgaat mij hier iets, wat is nou precies die drastische verandering waar je over spreekt?
Volgens mij werd 'Wat je (vakantie)vraag ook is, we staan voor je klaar.' in juni 2019 geïntroduceerd, en zagen we 'liefs, Etos' , zoals je zelf in het artikel ook aangeeft, al meerdere keren voorbij komen komen sinds najaar 2019.
Die vragen staan dus al een maand of 10 centraal en in het afgelopen halfjaar werden er al zo'n 5 commercials afgesloten met (een variatie op) 'Wat je vraag ook is, we staan altijd voor je klaar. Liefs, Etos.'
Deze commercial gaat daar mooi op verder, maar is niet echt drastisch anders toch? Of mis ik nu iets? (Dit is een serieuze vraag, geen sneer.)

Peter

Grappig, tien jaar geleden had Etos al een 'Spiegeltje, spiegeltje' campagne. Is die dan nu een soort van terug?
https://www.youtube.com/watch?v=rYSm7SnmKZU
https://www.youtube.com/watch?v=b-Zus7FiFxg

Roderick Mirande

Hi Rik, het is de eerste keer dat de verandering nieuwe vorm krijgt in een commercial. Je hebt gelijk als je zegt dat die weg 2019 al is ingeslagen, maar de boodschap op deze manier uitdragen is nieuw. De kop boven het stuk belooft misschien wel iets teveel, maar de aanpak in beeld en toon (met al die bezorgd kijkende mensen) is wel anders.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in