Overslaan en naar de inhoud gaan

Helft van de Nederlanders komt niet verder dan de bioscoop bij eerste date

Pathé wil met nieuwe campagne de donderdag claimen als vaste dag voor een date in de bioscoop.
#thursdate
#thurdatebijpathe
#thursdate
#thurdatebijpathe

Pathé lanceert #thursdate in nieuwe campagne om de donderdag te claimen als vaste datenight en samen naar de bioscoopt te gaan. De social campagne moet bezoekers inspireren om Pathé bioscopen te zien als ideale gelegenheid voor een date. Hiervoor introduceert het naast de #thursdate het Pathé Kisscam Effect op Instagram. 

related partner content for mobile comes here

Onderzoek van Pathé toont aan dat de helft van de Nederlanders de bioscoop als ideale locatie ziet om te daten. Met de introductie van de hashtag #ThursdateBijPathé en nieuwe social tools wil de bioscoop aanbieder social communicatie voor, tijdens en na de date in de bioscoop leuker en makkelijker maken. Er komt hiervoor ook nog een Whatsapp Stickers Pack.

 

Creatie

Strategie: Pathé (Leroy van Limbeek, Manager Social Media Pathé) en GoSpooky

Social agency - concept en productie: GoSpooky 

PR & communicatie: Coopr

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in