Helft van de Nederlanders komt niet verder dan de bioscoop bij eerste date


Pathé lanceert #thursdate in nieuwe campagne om de donderdag te claimen als vaste datenight en samen naar de bioscoopt te gaan. De social campagne moet bezoekers inspireren om Pathé bioscopen te zien als ideale gelegenheid voor een date. Hiervoor introduceert het naast de #thursdate het Pathé Kisscam Effect op Instagram.
Onderzoek van Pathé toont aan dat de helft van de Nederlanders de bioscoop als ideale locatie ziet om te daten. Met de introductie van de hashtag #ThursdateBijPathé en nieuwe social tools wil de bioscoop aanbieder social communicatie voor, tijdens en na de date in de bioscoop leuker en makkelijker maken. Er komt hiervoor ook nog een Whatsapp Stickers Pack.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Creatie
Strategie: Pathé (Leroy van Limbeek, Manager Social Media Pathé) en GoSpooky
Social agency - concept en productie: GoSpooky
PR & communicatie: Coopr
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid