Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking tussen G-Star en Borrusia Dortmund in The Best Job Ever

Tweede campagne om samenwerking kracht bij te zetten gelanceerd door The Family Amsterdam.

G-Star en Borrusia Dortmund samen in actie voor fans die de wedstrijd zouden missen omdat ze moesten werken. Zonder dat de fans het wisten, werden ze ingehuurd voor The Best Job Ever, wat betekende dat ze betaald kregen om hun club BVB aan te moedigen. Daarnaast kregen ze ook nog een nieuwe G-Star RAW outfit aangemeten.

related partner content for mobile comes here

Sinds dit seizoen is G-Star RAW official partner van BVB. Om deze samenwerking kracht bij te zetten is samen met bureau The Family Amsterdam de campagne The Best Job Ever opgezet.

Het was niet de eerste samenwerking tussen de drie partijen. Eerder werd een personalised G-Star RAW/BVB voetbaltafel afgeleverd op het traininscomplex van BVB. Spelers deelden op social media foto’s van de voetbaltafel met hun ‘eigen’ 3D geprinte poppetje.

Afbeelding: 3d poppetjes
Voetbaltafel met ‘eigen’ 3D geprinte poppetje Foto: The Family Amsterdam

Credits:

Creatie: The Family Amsterdam

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in