Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne Ourtime richt zich op 2,3 miljoen 50-plus singles

Dating service Ourtime lanceert tv-campagne 'Samen van het leven Genieten'.
Afbeelding: Ourtime 50-plussers
Campagne: 'Samen van het leven genieten'.
© Afbeelding: Ourtime
Afbeelding: Ourtime 50-plussers
Campagne: 'Samen van het leven genieten'.
© Afbeelding: Ourtime

De dating service richt zich met de nieuwe Samen van het Leven Genieten-campagne op de levenslustige levensstijl van de 2,3 miljoen 50-plus singles in Nederland. Hobby's en gemeenschappelijke interesses blijken voor hen belangrijk in de zoektocht naar een nieuwe partner of liefde. In tegenstelling tot het stereotype beeld, zijn vijftigplussers ondernemend en staan ze open voor nieuwe ideeën. Ze zoeken een partner met wie ze hun passie kunnen delen en samen van het leven kunnen genieten. De nieuwe campagne loopt nog tot einde jaar en wordt in Europa uitgerold in vijf landen.

related partner content for mobile comes here
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Nieuwe commercial Ourtime

Singles weten wat ze willen

Met de campagne wordt voortgeborduurd op gemeenschappelijke ervaring en interesses. Volgens Marion Graff, vice president van Ourtime in Europa, zijn alle singles van deze leeftijd verschillend, maar hebben ze één ding gemeen: ze hebben al een rijk leven achter de rug en weten wat ze zoeken in een relatie. Als ze dan een passie of interesse kunnen delen met hun nieuwe partner is de kans op een gelukkige relatie groter.

De campagne wil benadrukken dat er meer genoten moet worden van het moment. In de nieuwe commercial zijn het de 50-plussers Karen en Luuk die elkaar via Ourtime hebben gevonden vanwege hun gezamenlijke liefde voor wandelen.

Credits:

Creatie: Reclamebureau Steve, Paris

Mediaplanning: Havas

PR: Coopr

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Daan

In 2019 liep de radiocampagne o.a. op SLAM!, Q-Music, Sublime, Radio 538... vond/vind dat opmerkelijk (lees onlogisch). Ben heel benieuwd waar deze tv campagne allemaal gaat lopen....

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in