Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de beste merkactivaties van januari 2020

De maand dat Volkswagen een autoshowroom verborg in de wildernis en Fi Network een YouTuber levend begroef.
Afbeelding: The No Show Room
The No Show Room -
© BBDO
Afbeelding: The No Show Room
The No Show Room -
© BBDO

Volkswagen – The No Show Room // Bureau: Nord DDB

In het ruige noorden van winters Zweden verstopte Volkswagen een gloednieuwe Passat. Wie de auto als eerste vond, mocht hem houden. Online en offline liet Volkswagen aanwijzingen achter voor wannabe avonturiers. In de meeslepende tv-commercial, waarin vier bekende skiërs de verborgen showroom passeren, legt Volkswagen en passant een mooie link met zijn sponsorschap van Zwedens nationale skiteam.

related partner content for mobile comes here

Volkswagen – The No Show Room

Four Seasons Condoms – Generation Intervention // Bureau: CHE Proximity

Volgens condoomfabrikant Four Seasons zucht Australië onder een ‘millennial seks recessie’. Jonge volwassenen hebben 50% minder seks dan de generatie van hun ouders. Met het Generation Intervention Pack introduceert het merk een limited-edition collectable waarmee – jawel – ouders hun kinderen kunnen stimuleren om vaker het bed in te duiken. Ook Australische influencers kregen ongevraagd (en hilarisch) advies van ervaringsdeskundigen.

Four Seasons Condoms – Generation Intervention

Fi Network – Buried in Gigabytes // Bureau: PS21

Spaanse telecom-nieuwkomer Fi Network liet op spectaculaire wijze zien wat gigabyte-wise mogelijk is met zijn abonnementen. Ze lieten YouTuber Widler Soldier – dik 2,26 miljoen volgers –  levend begraven. Om zijn kist van het slot te krijgen, moest Widler 30GB aan data verbruiken. De vier uur durende live experience was een knaller op YouTube en resulteerde in 23% meer nieuwe klanten. Sterk staaltje Generatie Z-marketing!

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Fi Network – Buried in Gigabytes

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in