Overslaan en naar de inhoud gaan

ŠKODA campagne ‘Frisse neus service’ brengt stadshonden naar het strand.

De campagne is onderdeel van het overkoepelende thema ‘Zaterdaghulp’ dat het automerk 2 jaar geleden startte
Škoda - Frisse neus service
ŠKODA - Frisse neus service
© Selmore / MediaMonks
Škoda - Frisse neus service
ŠKODA - Frisse neus service
© Selmore / MediaMonks

De ŠKODA campagne ‘Frisse neus Service’ brengt stadshonden naar het strand om een frisse neus te halen. De campagne is onderdeel van het 2 jaar geleden gestarte thema ‘Zaterdaghulp’ waarbij elke campagne tegelijkertijd een propositie en activatie is.

related partner content for mobile comes here

Voor de ‘Zaterdaghulp frisse neus Service’ werd een stuk strand aangelegd in de stad naast een ŠKODA KAMIQ. Langslopende hondeneigenaren werden aangespoord om samen met hun hond in te stappen en naar het strand te rijden. Van de hondeneigenaren en hun viervoeters is vervolgens filmmateriaal geschoten voor een nieuwe televisie- en online commercial. De activatie en films zijn ontwikkeld door Selmore in samenwerking met MediaMonks Film.

ŠKODA | Zaterdaghulp: Frisse Neus Service

Zaterdagcampagne

Sinds 2016 voert ŠKODA de ‘Zaterdagcampagne’ omdat zij stellen dat er op deze dag wel wat hulp gebruikt kan worden. ŠKODA introduceerde twee jaar geleden binnen dit thema de ‘Zaterdaghulp’. Een platform dat een propositie, activatie en campagne in één is. Eerdere edities stonden in het teken van kinderfeestjes en doe-het-zelvers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in