Overslaan en naar de inhoud gaan

Deze adverteerders kozen onlangs een nieuw bureau

Accountnieuws: Dienst Publiek en Communicatie, Marcel’s Green Soap, Driehoek, en Koninklijke Bibliotheek kiezen een nieuw bureau.
Driehoek
Driehoek

Dienst Publiek en Communicatie kiest DVJ Insights als onderzoekspartner voor campagne-effectmetingen

Na een uitgebreide aanbestedingsprocedure kiest de Dienst Publiek en Communicatie (DPC) voor DVJ Insights voor alle campagne-effectmetingen van de overheidscampagnes.

related partner content for mobile comes here

De Rijksoverheid voert verschillende campagnes om burgers te informeren of gewenst gedrag te stimuleren. Bekende voorbeelden zijn onder andere de NIX18 campagne, Preventie woninginbraak en de BOB-campagne. Jaarlijks wordt over de effectiviteit van deze campagnes verantwoording afgelegd aan de Tweede Kamer met een evaluatie. Deze jaarevaluatie is gebaseerd op de campagne-effectmetingen van individuele campagnes, waar DVJ Insights nu voor verantwoordelijk wordt.

Lucas Hulsebos, ceo DVJ Insights: ‘De Rijksoverheid is een van de grootste adverteerders van Nederland. Dat we alle campagne-effectmetingen mogen doen is prachtig.'

Marcel’s Green Soap en Driehoek kiezen voor Fama Volat

Green Soap Company neemt bureau Fama Volat onder de arm. Het bureau gaat samen met partner Partout Digital Native aan de slag met het bedenken van creatieve ideeën die moeten bijdragen aan de customer journey. 

Thomas Creemers, managing director en oprichter Fama Volat, is trots dat Marcel's Green Soap en Driehoek aan het huidige portfolio zijn toegevoegd: ‘Marcel's Green Soap en Driehoek zijn merken met een missie om de gehele was- en schoonmaakindustrie zo duurzaam mogelijk te maken. Daar werken wij als bureau graag aan mee.’

Koninklijke Bibliotheek kiest MassMovement als strategisch partner

De Koninklijke Bibliotheek gaat een langdurige samenwerking aan met MassMovement. De bieb gaat zich focussen op online, met onder andere het uitgeven van e-books en luisterboeken, en neemt daarvoor een bureau onder de arm. De strategische partners gaan de online bibliotheek neerzetten als merk. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in