Overslaan en naar de inhoud gaan

Delta lanceert merkcampagne ‘Aan alles gedacht’ met focus op zorgeloos glasvezelinternet

Delta speelt in zijn nieuwe merkcampagne ‘Aan alles gedacht’ in op de soms frustrerende momenten die consumenten ervaren met internet.
Aan alles gedacht
Aan alles gedacht
© Delta
Aan alles gedacht
Aan alles gedacht
© Delta

Delta lanceert de merkcampagne ‘Aan alles gedacht’. In deze campagne, ontwikkeld door creatief bureau N=5, speelt het telecombedrijf in op (consumenteninzicht!), de alomtegenwoordige en soms frustrerende momenten die consumenten ervaren met internet: van het scoren van tickets voor een concert tot het soepel kunnen gamen in Fortnite, of het pitchen van een belangrijke internationale opdracht. Delta benadrukt middels herkenbare situaties - en een mespuntje humor - dat het merk ‘de expert’ is op het gebied van snel en betrouwbaar glasvezelinternet, waarbij gebruikers in alle gevallen kunnen vertrouwen op een probleemloze internetervaring. De campagne richt zich niet alleen op consumenten maar zal ook zakelijke proposities benadrukken.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in