Overslaan en naar de inhoud gaan

Code d'Azur ontwikkelt film voor T-Mobile: ‘Zorg goed voor elkaar’

De commercial laat zien hoe de telecomprovider onderwijs en zorg steunt.
T-Mobile - Zorg goed voor elkaar
T-Mobile - Zorg goed voor elkaar
© Code d'Azur
T-Mobile - Zorg goed voor elkaar
T-Mobile - Zorg goed voor elkaar
© Code d'Azur

Digital agency Code d’Azur heeft een online video ontwikkeld voor T-Mobile. In de commercial wordt getoond hoe de telecomprovider de zorg en het onderwijs steunt. T-Mobile heeft voor verschillende zorg- en onderwijsinstellingen in totaal 20.000 simkaarten beschikbaar gesteld. De video brengt de echte ontvangers van de gratis simkaarten in beeld en is uitsluitend online te zien.

related partner content for mobile comes here

T-Mobile: Zorg goed voor elkaar

'Ontroerende verhalen'

De video toont hoe de medewerkers van onderwijs- en zorginstellingen in contact kunnen blijven met iedereen die ze zo hard nodig heeft. Volgens de telecomprovider zit achter elke aanvraag van gratis simkaarten een ontroerend verhaal.

Zo betrof het onder andere aanvragen voor kinderen uit achterstandswijken en kinderen uit probleemgezinnen zonder wifi-verbinding thuis. Verder vroegen docenten om simkaarten om contact te kunnen onderhouden met leerlingen zonder vaste huistelefoon. 

Leger des Heils

Er waren volgens T-Mobile verzorgingstehuizen die de simkaarten aanvroegen voor ouderen, zodat ze kunnen beeldbellen met familie omdat ze geen bezoek mogen ontvangen. Het Leger des Heils deed een aanvraag voor daklozen met ziekteverschijnselen, om deze via de telefoon eenvoudiger te kunnen volgen en te helpen.

Lees ook: Ondertussen bij… Tisha van Lammeren van T-Mobile

Credits

Klant: T-Mobile

Bureau: CODE D’AZUR

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in