Overslaan en naar de inhoud gaan

PostNL bedankt alle medewerkers in nieuwe campagne

Postbedrijf vraagt om de ruimte te geven aan de bezorgers zodat ze hun werk kunnen doen.
Wij gaan naar buiten, zodat jij binnen kunt blijven | PostNL
Wij gaan naar buiten, zodat jij binnen kunt blijven | PostNL
© TBWA\Neboko
Wij gaan naar buiten, zodat jij binnen kunt blijven | PostNL
Wij gaan naar buiten, zodat jij binnen kunt blijven | PostNL
© TBWA\Neboko

PostNL bedankt in een commercial al  zijn medewerkers. De nieuwe video, ontwikkeld door TBWA\Neboko, is volgens het postbedrijf een ode aan alle mensen die bij en voor PostNL werken. 

related partner content for mobile comes here

Volgens PostNL doen de medewerkers er alles aan om ondanks de coronacrisis, de verjaardagskaarten, tijdschriften, medische zendingen en bestellingen van webwinkels en boodschappen te blijven bezorgen.

Daardoor kunnen mensen in contact  blijven met hun naasten en bedrijven nog steeds hun klanten bereiken.

Wij gaan naar buiten, zodat jij binnen kunt blijven | PostNL

Zwaaien!

In de video vraagt PostNL ook om de bezorgers de ruimte te geven zodat ze veilig hun werk kunnen doen. En als je de bezorgers ziet, mag je naar ze zwaaien.

De commercial is vanaf vandaag te zien op tv en de social mediakanalen van het postbedrijf. De film is een vervolg op de paginagrote advertentie die op 28 maart in landelijke dagbladen stond.

Credits

Opdrachtgever: PostNL

Bureau: TBWA\Neboko 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Gerben Busch

ZIjn dit niet téveel boodschappen in 1 filmpje? Om mijn medewerkers te bedanken zou ik, als ik KPN was, geen commercial op de buis gooien, maar ze persoonlijk aandacht geven. Dat heeft echt meer impact.

Juliesm

Your site has a lot of useful information for myself. I visit regularly https://www.mcdvoice.one/

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in