Nieuwe identiteit en campagne voor Kinderhulp


Nieuwe identiteit en campagne voor Kinderhulp gelanceerd om aandacht te vragen voor kinderen die in Nederland in armoede leven. Bureau The Others is het bureau dat verantwoordelijk is voor de nieuwe identiteit van Kinderhulp en heeft daarnaast de commercial, de campagne, de verschillende uitingen en de actie voor de digitale collecteweek ontwikkeld.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS1 op de 12 kinderen in armoede
Nationaal Fonds Kinderhulp maakt verder kenbaar dat 1 op de 12 kinderen in Nederland opgroeit in armoede. Het fonds geeft aan dat de jeugd van die kinderen verre is van zorgeloos. Kinderhulp zegt: ‘De kinderen maken er het beste van, maar merken altijd en overal dat er thuis niet genoeg geld is. Kinderhulp helpt met iets groots, of iets kleins. Iets dat ze de kracht geeft om mee te doen. Bijvoorbeeld een dagje uit, fiets, opleiding, leesboek, warme winterjas of cadeautje van de Sint.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidNet zo weerzinwekkend als voedselbanken. Mede mogelijk gemaakt door het neo liberalisme/ staats kapitalisme... met de reckamemensjes als ijverige kampbewakers