Overslaan en naar de inhoud gaan

Trustoo kiest Team Lewis als pr-bureau, wil naamsbekendheid vergroten

Pr-bureau kan ook meehelpen aan internationale ambities, verwacht Trustoo.
Pieter Westerhuis (l) en Lars Freriks, oprichters van Trustoo
Pieter Westerhuis (l) en Lars Freriks, oprichters van Trustoo
Pieter Westerhuis (l) en Lars Freriks, oprichters van Trustoo
Pieter Westerhuis (l) en Lars Freriks, oprichters van Trustoo

Trustoo heeft Team Lewis gekozen als pr-bureau. Met deze samenwerking wil Trustoo zijn naamsbekendheid vergroten.

related partner content for mobile comes here

Trustoo is een platform voor het vinden en vergelijken van dienstverleners, van relatietherapeut, schilder en loodgieter tot advocaat of cateraar. Het platform biedt naar eigen zeggen betrouwbare beoordelingen en uitgebreide informatie over lokale professionals. Inmiddels staan er meer dan 170.000 dienstverleners op het platform en zegt Trustoo hard te groeien.

Team Lewis ondersteunt Trustoo op het gebied van mediarelaties, contentcreatie en campagnes om het merk verder te versterken. Storytelling en strategische communicatie spelen daarbij een centrale rol.

Volgens Merel Dudok van Heel van Team Lewis Amsterdam beschikt Trustoo over ‘waardevolle data en inzichten’ uit verschillende sectoren – van zakelijke en persoonlijke diensten tot verhuizen en verbouwingen. Daarmee kan het pr-bureau ‘relevante en inspirerende verhalen’ vertellen.

Advertentie

Bovendien kan Team Lewis volgens Lars Freriks, medeoprichter van Trustoo, helpen om de internationale ambitie van de vergelijkingssite te realiseren.

Freriks: ‘We zijn ook actief in België, Duitsland en Spanje onder de naam Trustlocal. Ons doel is om in heel Europa hét platform te worden voor lokale dienstverleners. Met de internationale ervaring en het netwerk van Team Lewis kijken we ernaar uit om samen onze zichtbaarheid te vergroten en Trustoo sterker op de kaart te zetten.’

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in