Overslaan en naar de inhoud gaan

Swappie wil met pr-bureau En Serio refurbished smartphones bekender maken

De verkoper van refurbished smartphones wil meer naamsbekendheid genereren en meer aandacht voor het hergebruiken van toestellen.
En Serio met Swappie
© Afbeelding: En Serio
En Serio met Swappie
© Afbeelding: En Serio

Swappie - een Fins bedrijf dat refurbished smartphones verkoopt - kiest pr-bureau En Serio om in Nederland aan naamsbekendheid te winnen. De samenwerking moet Swappie een bekendere speler maken in de markt van gereviseerde telefoons, waar veel concurrentie is. Daarnaast gaat En Serio Swappie helpen om het duurzaamheidsverhaal van een refurbished smartphone breder onder de aandacht te brengen.

related partner content for mobile comes here

PR-acties

Zo gaat En Serio, een pr-bureau op het vlak van technologie, de pr verzorgen richting media. Zij kunnen bijvoorbeeld een door Swappie verkochte smartphone testen om een artikel te schrijven over het bestelproces van de Swappie-website en de kwaliteit van het toestel. 

En Serio gaat daarnaast consumenten op verschillende manieren informeren over wat een refurbished smartphone is en waarom zo'n toestel duurzamer is voor het milieu dan een nieuwe telefoon kopen. Deze strategie moet de reputatie van de refurbished smartphone verbeteren, aldus En Serio. Concurrenten van Swappie hebben een paar jaar geleden gezamenlijk een keurmerk opgezet dat de kwaliteit van refurbished toestellen moet waarborgen. Swappie heeft zich hier niet aan verbonden.

Swappie is in vijftien landen actief, waaronder Nederland. De onderneming heeft ruim twaalfhonderd medewerkers en noteerde in 2020 een jaaromzet van bijna honderd miljoen euro. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in