Overslaan en naar de inhoud gaan

Glasnost vergroot creatief team voor meer slagkracht

Vijf nieuwe medewerkers moeten Glasnost op creatief en strategisch vlak meer slagkracht geven.
Glasnost nieuwe medewerkers
De vijf nieuwe medewerkers
© Afbeelding: Glasnost
Glasnost nieuwe medewerkers
De vijf nieuwe medewerkers
© Afbeelding: Glasnost

Creatief pr-bureau Glasnost heeft in de afgelopen weken vijf nieuwe medewerkers aangenomen als uitbreiding op het bestaande team. Glasnost verdubbelt zo ruim het aantal medewerkers met een specifieke creatieve functie. Door deze keuze wil Henk Boersen, managing director van Glasnost, de volgende fase van het bureau vormgeven. 

related partner content for mobile comes here

In die fase wil Glasnost haar 'earned gedachtengoed in campagnes steviger verankeren in haar full-service pr, campagnes en content proposities.'

De vijf nieuwe medewerkers

Sindy de Vries start als director strategy en creative. Voorheen werkte zij onder andere bij Ogilvy, Noise en Endemol. 

Arvid Wiegerinck gaat als creative producer de productietak van Glasnost opzetten om meer werk in house te maken. Wiegerinck werkte eerder als producer bij Publicis. 

Iris de Bruin stapt over van Wunderman Thompson naar Glasnost als lead creative.

Beau Tomassen maakt de overstap van Blauw Gras naar Glasnost en start als junior creative. 

Tot slot trekt Glasnost Loren Snel aan als tweetalig copywriter en vertaler.  

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in