Overslaan en naar de inhoud gaan

Social bureau Somention aan de slag voor Senseo en L’Or Espresso

Aan de keuze voor Somention ging een pitch vooraf.
Senseo Gold Intense
Senseo Gold Intense
Senseo Gold Intense
Senseo Gold Intense

Koffiemerken Senseo en L’OR Espresso, beiden onderdeel van Jacobs Douwe Egberts Retail Nederland, kiezen voor Somention als social media bureau. Het bureau krijgt de opdracht een social strategie, always on content en campagnes te ontwikkelen.Aan de keuze voor een nieuw bureau ging een pitch vooraf.

related partner content for mobile comes here

Community management

Naast de nieuwe samenwerking op strategie en content, verzorgt Somention ook het community management voor Jacobs Douwe Egberts Nederland. Dit wordt gedaan op de social media kanalen van de merken Pickwick, Senseo, L’OR Espresso en Douwe Egberts.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in