Overslaan en naar de inhoud gaan

Staatsloterij kiest Hammerfest als nieuw social bureau

Hammerfest moet Staatsloterij helpen met strategie, creatie en media-inzet voor zijn social kanalen.
Fritsie de koekoeksklokvogel schittert in Oudejaarscampagne van Staatsloterij
Fritsie de koekoeksklokvogel schittert in Oudejaarscampagne van Staatsloterij
© TBWA\Neboko
Fritsie de koekoeksklokvogel schittert in Oudejaarscampagne van Staatsloterij
Fritsie de koekoeksklokvogel schittert in Oudejaarscampagne van Staatsloterij
© TBWA\Neboko

Staatsloterij heeft na een pitchtraject gekozen voor Hammerfest als nieuwe partner voor sociale media. Het Amsterdamse bureau gaat Staatsloterij helpen met strategie, creatie en media-inzet voor haar social kanalen.

related partner content for mobile comes here

Staatsloterij zegt na ruim drie jaar werken met het huidige social bureau Blauw Gras een andere weg in te willen slaan met een aangepaste strategie.  

De pitch begon deze zomer met een kennismaking. Dries Poels, die de marketing leidt bij de moedeorganistie Nederlandse Loterij, plaatste naar eigen zeggen Hammerfest toen al op zijn wensenlijstje voor het agency roster.

In de pitch zelf heeft Hammerfest laten zien 'het merk goed strategisch te kunnen vangen', zegt Paul Braat, businessmanager Staatsloterij, zegt dat Hammerfest In de pitch heeft . 'Nu gaan we samen de executie van de social content en campagnes verder uitwerken.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in