Overslaan en naar de inhoud gaan

SAN-juryleden voor categorie 'Reclameparels' bekend

Dit jaar kunnen adverteerders een SAN Accent winnen in de categorie: ‘De Reclameparels’. Dit zijn de juryleden.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN) viert dit jaar zijn 30-jarige bestaan. Ter ere van deze gelegenheid heeft SAN eenmalig de categorie ‘De Reclameparels’ in het leven geroepen, waarin het beste werk van de afgelopen 30 jaar in de spotlights wordt gezet. 

related partner content for mobile comes here

Voor de beoordeling van het ingezonden werk heeft SAN een jury samengesteld met 30 vakmensen. De juryvoorzitters zijn: René Repko (zelfstandig/retail expert) en Yvette Belt-Beekman (Marketing KPN).

Juryleden

Walter Amerika, CI 3
Jan-Willem Brüggenwirth, Talpa Network
Dick Buschman, Achtung! McGarrybowen
Roderick Cremers, Fresh Bridge
Harry Dekker, Unilever
Debbie de Wagenaar, FrieslandCampina
Lenny Houwaart, Dopper
Jan Knaap, Zelfstandig
Aad Kuijper, Alfred International
Marc Leurs, TBWA\NEBOKO
Alfred Levi, Ahold Delhaize
Marjolijn Meynen, De Bijenkorf
Simon Neefjes, Zelfstandig
Marc Oosterhout, N=5
Hans Peters, Eneco
Lode Schaeffer, INDIE Amsterdam
Thecla Schaeffer, Accell Group
Michel Schaeffer, Zelfstandig
Ton Schoonderbeek, Mindshare
Dick van der Lecq, Etcetera
Tim van der Wiel, GoSpooky
Cilesta van Doorn, Virgin UK
Ton van Eijk, De Kracht van Buiten
Natascha van Roode, KLM
Hans van Walbeek, HansWal
Bas Verheijen, Blokker
Mark Woerde, Havas Lemz
Barbera Wolfensberger, Ministerie van OCW

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in