Overslaan en naar de inhoud gaan

Bezopen geweest en spullen gejat? Jenever Jajem heeft een campagne voor je

Drankmerk gaat ‘dronken’ trofeeën terugbrengen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

‘Iedereen heeft het weleens gedaan’, schrijft Jenevermerk Jajem in zijn persbericht. ‘Nét dat ene glaasje te veel gedronken en dan wakker worden met een enorme kater. En een verkeersbord, Mariabeeldje, een bierglas of een boek over de relativiteitstheorie naast je.’

related partner content for mobile comes here

Om het driejarig bestaan van het merk te vieren gaat Jajem op zoek naar deze Drunk Trophies. Het doel van de zoektocht is ‘om alle objecten te archiveren en terug te brengen naar de rechtmatige eigenaars’.

Naast Jajem hebben de oprichters van het jenevermerk nog een aantal andere horecaondernemingen in de hoofdstad. Daarbij komen ze vaak in aanraking met deze op het oog onschuldige vorm van diefstal.

‘In de Kopstootbar, onze bar op het Leidseplein is al meerdere malen een opgezette fret gejat. En in de andere kroegen worden er wekelijks wat glazen gestolen. Helemaal niet erg, maar op jaarbasis gaat het om duizenden euro’s natuurlijk’, aldus Jamie van der Will, een van de oprichters.

Via een website kunnen spijtdiefjes hun objecten terug ‘doneren’ en kunnen horecaondernemers gestolen spullen terug claimen. Jajem zegt alles netjes terug te brengen bij de rechtmatige eigenaar.

Op de Instagram-pagina van Drunk Trophies kan men de hele collectie bekijken. Jajem heeft al een aantal objecten verzameld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in