Overslaan en naar de inhoud gaan

Samsung en Three brengen families samen in ‘connected restaurant’

Het restaurant is gevestigd in Dublin en Sydney. Zo wil het merk families bij elkaar brengen voor een kerstdiner.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Telecombedrijf Samsung en provider Three hadden een pop-up restaurant geopend. Het restaurant zat in twee steden: in Dublin en Sydney. De campagne, opgezet in samenwerking met bureau Boys + Girls een studio United 9, moet families die ver uit elkaar wonen samenbrengen.

related partner content for mobile comes here

Aislinn O'Connor, hoofd marketingcommunicatie bij Three, over de actie: ‘Klanten gebruiken onze service het hele jaar door om met elkaar contact te maken. Met kerst willen we dit een speciale betekenis geven. Rory Hamilton, executive creative director bij Boys + Girls, vult aan: ‘Over de hele wereld moeten families tijdens kerst iemand aan tafel missen. Iemand die moet werken, iemand die niet kan reizen, iemand die gewoon niet thuis kan komen. We hebben met Three Mobile en Samsung samengewerkt om ervoor te zorgen dat gezinnen met elkaar aan tafel kunnen schuiven.’

Voor de campagne zijn telefooncabines met meerdere camera’s en microfoons gemaakt, zodat de verbinding 'levensecht' lijkt. Mensen konden een tafel boeken via deze website. Het restaurant was vier dagen lang volgeboekt.  

Credits

Executive Creative Director: Rory Hamilton
Creative Director: Kris Clarkin
Head of Digital: Shane Casey
Senior Experiential Director: Karleen Smyth
Group Business Director: Pat Stephenson
Senior Account Manager: Andrea Dalton Doran
Senior Strategic Planner: Chloe Hanratty
Senior Digital Strategist: Aoife Murphy 
Head of Production: Derek Doyle 
Head of Design: Barry Smith 
Motion Design: Patrick Horan
Head of Activation: Dan Henson 
Art Director: Laurence O'Byrne 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in