PR bureau Hagens breidt klantenportfolio uit
Het op stoom gekomen bureau haalt ManpowerGroup, Guylian en Loop aan boord.
Na een succesvolle pitch gaat ManpowerGroup een langetermijnsamenwerking aan waarbij het bureau voor alle sublabels van de uitzendorganisatie aan de slag gaat.
‘In de pitch heeft het team laten zien dat zij menselijkheid kunnen combineren met keiharde data uit de markt’, aldus Liesbeth Bouwman, marketing- en communicatiedirecteur van ManpowerGroup Nederland.
Naast de hr-organisatie heet het bureau twee Belgische merken welkom. De scale-up Loop Earplugs, de Belgische belofte die dit festivalseizoen officieel hun intrede doet in Nederland. En het beroemde Belgische chocoladehuis Guylian, makers van het klassieke zeebanket.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid