Overslaan en naar de inhoud gaan

Betadine start online merkcampagne #klaarvooractie

Doel is om de desinfectiezalf ook bij de nieuwe generatie onder de aandacht te brengen.
Betadine
Betadine

Betadine, de desinfectiezalf waar veel Nederlanders mee zijn opgegroeid, heeft een nieuwe campagne. Doelstelling is om het merk ook bij de nieuwe generatie onder de aandacht te brengen. De campagne heet #klaarvooractie die communiceert dat als er een ongelukje gebeurt, je meteen weer door kunt als je Betadine gebruikt. Chunk Creative Agency tekende voor de campagne, die zich vooral online afspeelt op Instagram. Het thema van de eerste campagne is ‘Op reis’.

related partner content for mobile comes here

Bekijk hier een van de video's. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in