Overslaan en naar de inhoud gaan

Persuade opent kantoor in Amsterdam, maar 'de basis blijft Den Bosch'

Het reclamebureau wil reisafstanden beperken en meer live meetings in de hoofdstad opzetten.
persuade amsterdam
Het nieuwe kantoor van Persuade
persuade amsterdam
Het nieuwe kantoor van Persuade

Creatief bureau Persuade, gevestigd in Den Bosch, opereert nu ook vanuit de Weteringschans 85 in Amsterdam. Aanleiding voor het openen van deze 'creative hub' is dat het bureau veel samenwerkt met mensen en bedrijven uit de hoofdstad. 

related partner content for mobile comes here

Michiel Rijshouwer (oprichter): 'Niet alleen creatieven en strategen, ook producers en productiemaatschappijen. Overleg gaat bij ons veel via Teams, maar we zien veel toegevoegde waarde in live meetings, met name in het creatieve proces.' Ook opent Persuade de nieuwe hub om reisafstanden te beperken. Rijshouwer: 'Dat is beter voor het milieu en bespaart kostbare tijd.'

Persuade heeft zo'n 25 vaste mensen in dienst. 'De bezetting in Amsterdam zal variëren, soms een paar man, soms een grotere groep. We gaan gewoon kijken hoe het werkt', aldus Rijshouwer.

Zuidelijke cultuur

Zou het hoofdkantoor van Persuade -gezien bovenstaande motieven- niet 'gewoon' in Amsterdam moeten staan? Rijshouwer: 'Nee, de basis van ons bureau blijft Den Bosch, met de specifieke zuidelijke cultuur. Veel vriendelijker, ook voor klanten. En veel mensen uit ons team wonen niet in Amsterdam, dus dat zou wat betreft reizen niets oplossen. Plus in Den Bosch kunnen we gratis voor deur parkeren. Dat genot houden we vast.'

Persuade werkt voor opdrachtgevers als Zeeman, Transavia, Kia, Xenos en Paleis het Loo.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in