Overslaan en naar de inhoud gaan

Bavaria-brouwer Swinkels kiest na uitgebreide pitch voor pr-bureau Ovide

Ovide zal in bureaumix met reclamebureau Fama Volat en mediabureau Zigt verantwoordelijk zijn voor de pr-invulling van campagnes.
Ovide gaat pr doen voor campagnes, zoals die van Bavaria.
Ovide gaat pr doen voor campagnes, waaronder de spraakmakende van Bavaria.
Ovide gaat pr doen voor campagnes, zoals die van Bavaria.
Ovide gaat pr doen voor campagnes, waaronder de spraakmakende van Bavaria.

Swinkels, de bierbrouwer van merken als Bavaria en La Trappe, heeft Ovide Agency gekozen als pr-bureau voor merkactivaties, influencer-relaties en doorlopende campagnes.

related partner content for mobile comes here

Na een uitgebreid pitchproces koos Swinkels Family Brewers, zoals de volledige naam luidt, voor Ovide.

Bij het pitchproces, waaraan meerdere bureaus deelnamen, waren verschillende brand-managers van Swinkels Family Brewers, betrokken naast Fama Volat, het creatieve reclamebureau van de brouwer uit Lieshout.

Bureaumix

Ovide zal binnen de bureaumix, die naast Fama Volat bestaat uit mediabureau Zigt, verantwoordelijk zijn voor de pr-invulling van verschillende campagnes.

Onderdeel daarvan zijn de spraakmakende carnavalscampagnes voor Bavaria, maar ook de verschillende productintroducties en samenwerkingen van de merken uit het portfolio van Swinkels Family Brewers. Naast Bavaria en La Trappe bestaat dit uit Uiltje, 8.6 en Rodenbach.

Effectiviteit vergroten

Florent Renders, die de marketing in Nederland leidt bij Swinkels Family Brewers, denkt  dat de effectiviteit van de campagnes wordt vergroot door pr toe te voegen aan de mediamix.

Renders: ‘Voor deze pitch hadden we dan ook een heel helder doel voor ogen: een bureau vinden dat met hun pr-specialisme een aanvulling is op de bestaande bureaus.’

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in