Overslaan en naar de inhoud gaan

Motivaction neemt Bureau RMC over

Met de samenwerking vergroot het onderzoeksbureau zijn kennis over de bezoekers in de winkelstraten.
Het moment van ondertekening, v.l.n.r. Pieter Paul Verheggen, Karel Slootman, Huib Lubbers
Het moment van ondertekening, v.l.n.r. Pieter Paul Verheggen, Karel Slootman, Huib Lubbers
Het moment van ondertekening, v.l.n.r. Pieter Paul Verheggen, Karel Slootman, Huib Lubbers
Het moment van ondertekening, v.l.n.r. Pieter Paul Verheggen, Karel Slootman, Huib Lubbers

Onderzoeksbureau Motivaction heeft Bureau RMC overgenomen, voorheen het Retail Management Center. 

related partner content for mobile comes here

Dit adviesbureau voor de retail en dienstverlening is zich de laatste jaren steeds meer gaan richten op consumentenmobiliteit. Het brengt bezoekersstromen in kaart met de tooling Citytraffic.

Daarnaast biedt het, als enige in Nederland claimt het, realtime inzicht in de mobiliteit van consumenten op basis van AI en machine learning . RMC is daarmee relevant voor retailorganisaties, gemeenten, vastgoedpartijen en evenementenorganisaties. 

De overname van Bureau RMC is een belangrijke mijlpaal voor Motivaction,vinden Pieter Paul Verheggen en Karel Slootman, respectievelijk ceo en commercieel directeur Motivaction. Met de samenwerking vergroot  het onderzoeksbureau zijn kennis over de bezoekers in de winkelstraten en kan het opdrachtgevers beter adviseren over hun communicatie-aanpak.

Extra impuls

Huib Lubbers, algemeen directeur van RMC, vindt vooral de combinatie van inzichten in shopperprofielen en de bezoekersstromen van grote waarde voor het advieswerk.

Lubbers: 'Voorspellen wordt belangrijker dan terugkijken. Daarnaast kunnen we met de kennis van RMC op het gebied van AI en machine learning een extra impuls geven aan het data-analyticsteam van Motivaction.'

RMC verhuist 1 juli naar de Marnixkade waar ook Motivaction gehuisvest is en Huib Lubbers blijft als directeur verbonden aan RMC.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Marcel Vogels

Gefeliciteerd Pieter-Paul & Huib. Dit is een strategische meesterzet. RMC en Motivaction gaan in deze tijd van retail, marketplaces en retail media hier echt een verschil mee maken. Namens het team van RetailMedia.One, van harte gefeliciteerd!

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in