Overslaan en naar de inhoud gaan

Ovide haalt Rinske van den Bos binnen, hoofd communicatie van Bavaria-brouwer Swinkels

Ze wordt er business-director en moet bijdragen aan internationale ambities van het bureau.
Rinske van den Bos
Rinske van den Bos
Rinske van den Bos
Rinske van den Bos

Rinske van den Bos stapt over van Bavaria-brouwer Royal Swinkels Family Brewers naar het pr-bureau Ovide Agency.

related partner content for mobile comes here

Van den Bos was de afgelopen zes jaar als hoofd externe communicatie eindverantwoordelijk voor pr en public affairs bij Swinkels. Ze ‘deed’ de communicatie bij zaken als overnames, crises en duurzaamheid, maar was ook betrokken bij creatieve merkcampagnes van de biermerken van Swinkels. Naast Bavaria zijn dat onder meer Cornet, Palm, La Trappe en Rodenbach.

Internationaal boutique-bureau

Rinske van den Bos wordt bij Ovide business-director en treedt toe tot het managementteam. Samen met oprichters Marieke Verhaar-Fennis en Gijs Moonen zal ze de ontwikkeling van Ovide verder vormgeven.

Het team van Ovide, opgericht in 2019, bestaat inmiddels uit zestien pr-professionals. Het bureau wil de komende jaren verder groeien als internationaal boutique-bureau voor aansprekende merken.

Stap in ambities

‘Om onze verdere ambities voor de groei en ontwikkeling van Ovide te realiseren zochten we senior versterking’, zegt Marieke Verhaar-Fennis, medeoprichter van Ovide Agency. Volgens haar is de komst van Van den Bos met haar achtergrond in een internationale organisatie als Swinkels en ervaring met creatieve bureaus een belangrijke nieuwe stap.

Het afgelopen jaar werd onder leiding van Dorien Cox al een kantoor geopend in Antwerpen. Daarnaast kreeg het bureau meerdere nieuwe klanten zoals Meta, Catawiki en KFC. Het werkt al langer voor merken als Netflix, Thuisbezorgd.nl, Swapfiets en Meta.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in