Overslaan en naar de inhoud gaan

NewsLab is het nieuwe PR-bureau voor Nestlé Nederland na winst van pitch

Het volgt Fitzgerald PR op dat hiervoor de Nederlandse tak van het voedingsmiddelenconcern bijstond.
Miniatuurvoorbeeld
Commercial-foto van Nescafe, een van de bekende producten van Nestlé
© Nestle
Miniatuurvoorbeeld
Commercial-foto van Nescafe, een van de bekende producten van Nestlé
© Nestle

Nestlé Nederland heeft na een pitchtraject met verschillende bureaus NewsLab gekozen als nieuw PR-bureau.

related partner content for mobile comes here

Het volgt daarmee Fitzgerald PR op dat hiervoor de Nederlandse tak van ‘s werelds grootste voedingsmiddelenproducent op dit gebied bijstond.

NewsLab is recent gestart met de werkzaamheden die variëren van mediarelaties en eventproducties tot strategisch advies voor Nestlé als bedrijf, en voor al haar merken.

Ondergedompeld in Nestlé

Anya Pieroen, corporate-affairs-director bij Nestlé Nederland zegt dat NewsLab tijdens de pitch een creatief en strategisch sterk plan gepresenteerd heeft, gebaseerd op duidelijke inzichten.

‘Hieruit bleek dat ze goed op de hoogte zijn van wat er speelt in de verschillende markten en dat ze zichzelf volledig hebben ondergedompeld in de wereld van Nestlé.’

Veel merken

Talitha Dirkzwager, managing director van NewsLab, is uiteraard blij met de nieuwe opdrachtgever waarvoor met de vele merken als als Purina, KitKat, Nescafé en Garden Gourmet het nodige werk te doen is

Dirkzwager: ‘Hierdoor lopen de werkzaamheden ook erg uiteen. Gave eventproducties voor verrassende merken, strategisch advies over duurzaamheid en creatieve vormen van influencer- en persbenadering zijn daar slechts een paar voorbeelden van.’

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in