Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw label voor food influencers: House of Foodies

'De onlangs geïntroduceerde certificering van influencers gaat wat ons betreft niet ver genoeg.'
House of Foodies
House of Foodies

Influencer bureau HelloSparkle is een nieuw label begonnen: House of Foodies. Het richt zich op food influencers en foodmerken. De nieuwe tak combineert de expertise van HelloSparkle in influencermarketing met kennis van de foodindustrie.

Het label moet foodmerken helpen met hun influencerstrategie, maar bedenkt ook winkel- en samplingacties. House of Foodies zet daarbij eigen ontwikkelde AI-tooling in. Deze analyses moeten zowel de influencers als opdrachtgevers inzichten geven om te herkennen welke type content het beste resoneert bij de doelgroep. Ook helpt het merken trends te herkennen in het gebruik van hun product en veranderende consumentenbehoeftes.

related partner content for mobile comes here

Certificering van influencers

'De onlangs geïntroduceerde certificering van influencers is een belangrijke stap die wij omarmen, maar gaat wat ons betreft niet ver genoeg', zegt Valentine
de Jong, co-founder en managing director van HelloSparkle. 'Het bieden van datagedreven content gemaakt door ervaren influencers is een belangrijk speerpunt in een markt waarin ook veel influencers worden ingezet zonder duidelijke strategie,'

Een ander aspect is ‘influencer in residence’, waarbij de samenwerking verdergaat dan branded content. De influencer stapt achter de schermen bij het merk en neemt deel aan strategiesessies over marketing- en productontwikkeling.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in