Overslaan en naar de inhoud gaan

New kid in town: socialmediabureau Wilderness komt naar Amsterdam

Het bureau wil de Amsterdamse vestiging als Europese hub gebruiken.
Wilderness
Wilderness

Socialmediabureau Wilderness opent een vestiging in Amsterdam. Volgens oprichter Tom Jarvis moet de tweede Amsterdamse locatie een Europese hub worden. Jarvis was, naar eigen zeggen, al een jaartje op zoek naar een geschikte locatie voor een tweede vestiging. De naderende Brexit gaf het laatste duwtje om in Amsterdam een voet aan de grond te zetten.

related partner content for mobile comes here

Het bureau richt zich op het bedenken van socialmediastrategieën voor de entertainmentsector. In Londen werkt Wilderness voor klanten als HBO, Warner Bros, Ellesse, Discovery Network, Penguin en NBC Universal. Deze richting koos Jarvis omdat hij werkervaring in de entertainmentwereld heeft; voorheen werkte hij onder andere bij Entertainment One als product manager. 

Wilderness Amsterdam heeft vorige week zijn deuren geopend en wordt geleid door managing director Meredith Mogensen. Zij werkte hiervoor bij Gray, Saatchi en Publicis in New York en deed campagnes voor Proctor & Gamble, GlaxoSmithKline, Wendy's, Panasonic en BMW.  Ze runt de boel op dit moment in haar eentje en probeert nieuwe medewerkers en klanten (zowel nationaal als internationaal) te werven.

Het bureau is onafhankelijk en valt niet onder een netwerk. 


 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in