Overslaan en naar de inhoud gaan

Marijke Wiersma managing director Annalect Nederland

Het data-, tech- en analyticslabel van Omnicom Media Group.
Marijke Wiersma
Marijke Wiersma

Omnicom Media Group heeft Marijke Wiersma per 1 mei benoemd als managing director van het data-, tech- en analyticslabel Annalect Nederland.

related partner content for mobile comes here

Wiersma maakte in 2023 al promotie tot managing partner bij Annalect Nederland en maakt nu de stap naar managing director. Ze rapporteert daarmee direct aan de directie van OmnicomMediaGroup Nederland. Wiersma was hiervoor aan klantzijde werkzaam bij Wehkamp en de Nationale Postcode Loterij en begon haar carrière bij digital branding agency Qi.

Wiersma: 'Sinds de start van mijn carrière in 2006 zijn data, tech en analytics een rode draad geweest in mijn werk. Nieuwsgierigheid naar de reden waarom we bepaalde patronen zien en hoe we nog betere inzichten kunnen leveren dreven mijn brede interesse en ontwikkeling. Bij OMG, en in het bijzonder bij Annalect, valt nu alles op zijn plek. Met mijn kennis en ervaring kan ik bijdragen aan de groei van klanten, de ontwikkeling van mijn team en de inzichten die het werk van de collega’s binnen OMG efficiënter en gemakkelijker maken.'

Patrick Molleman, ceo Omnicom Media Group Nederland: 'Data, tech en analytics zijn de versnellers van onze categorie. Onder leiding van Marijke heeft Annalect al forse stappen gezet op het gebied van "marketing mix modeling" en de technische uitvoering van conversion API-ondersteuning voor grote internationale Techplatformen als Meta. Daarnaast is Annalect verantwoordelijk voor Omni, het platform waar workflow, inzichten, planning, activatie en optimalisatie samenkomen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in