Overslaan en naar de inhoud gaan

Hagens PR breidt directie uit

Hagens PR is groeiende en dat vraagt om een nieuwe directie en extra kantoormeters.
Hagens PR
Martijn Herfkens, Sarah Hagens en Karen van der Kruit
Hagens PR
Martijn Herfkens, Sarah Hagens en Karen van der Kruit

Karen van der Kruit en Martijn Hefkens zijn toegetreden tot de directie van Hagens PR als respectievelijk algemeen directeur en financieel directeur. Oprichter Sarah Hagens neemt hierdoor een nieuwe rol aan en zal zich volledig richten op de business development en strategie van Hagens. Met deze uitbreiding verstevigt het Amsterdamse bureau zijn positie als strategische PR-partner voor merken die streven naar maatschappelijke impact.

related partner content for mobile comes here

Het Hagens PR-team is inmiddels uitgegroeid tot 21 medewerkers. Langdurige samenwerkingen met ABN Amro, Spotify en Fabrique des Lumières, evenals nieuwe samenwerkingen met Viaplay en verschillende ministeries, waren de afgelopen jaren belangrijke mijlpalen in deze groei. Deze voortdurende uitbreiding vraagt ook om meer ruimte. Daarom breidt het kantoor uit met een nieuw pand aan de kade, naast de huidige locatie. Zo stijgt de totale kantoorruimte van 200 naar 390 vierkante meter.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in