Overslaan en naar de inhoud gaan

Fenna van Raaij is de nieuwe directeur van branchevereniging DDA

Ze was eerder freelance bureaumanager bij de vereniging van digitale bureuas.
DDA Fenna van Raaij
Fenna van Raaij
© Foto: DDA
DDA Fenna van Raaij
Fenna van Raaij
© Foto: DDA

DDA, Dutch Digital Agencies, heeft een nieuwe directeur. Fenna van Raaij gaat de branchevereniging van 'de beste digitale bureaus van Nederland' leiden. Ze is geen onbekende van DDA, want in de afgelopen jaren werkte ze er als freelance bureaumanager. 

related partner content for mobile comes here

Focus op communicatie

Voor DDA is het gelet op de projecten die Van Raaij geleid heeft daarom 'een logische stap' om haar tot directeur te noemen.

Mark Landman, voorzitter Dutch Digital Agencies: 'Ik spreek namens het hele bestuur als ik zeg dat we enorm blij zijn met de invulling die Fenna de afgelopen twee jaar aan haar rol heeft gegeven. We hebben als vereniging een professionaliseringsslag gemaakt en daar heeft zij een grote rol in gespeeld. We hebben alle vertrouwen dat Fenna deze lijn doorzet. Met deze benoeming zorgen we voor een heldere structuur binnen de vereniging voor het bestuur en bureaumanagement waardoor we de komende jaren kunnen blijven groeien.'

Van Raaij: 'De vereniging doet al jaren goed en relevant werk voor ruim 160 leden. We hebben een onwijs actieve en open community en ik ben trots dat ik daar deel van uit mag maken. De komende tijd ligt onze focus met name op onze communicatie, enerzijds met kennisplatformen voor onze leden onderling maar ook een nieuwe, heldere website.'

DDA zocht een nieuwe directeur omdat de vorige, Annemieke Deering, per ingang van 2021 vertrok. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in