Overslaan en naar de inhoud gaan

Xenos kiest na pitch voor Jump Retail 

Xenos heeft Jump Retail gekozen voor zijn strategische en creatieve koers voor de komende jaren.
Xenos
Xenos

Xenos heeft Jump Retail gekozen voor zijn strategische en creatieve koers voor de komende jaren. De retailer zocht een nieuw bureau voor een aanscherping op de strategie en de ontwikkeling van een nieuw creatief concept. Het gaat hierbij niet om een revolutie, maar 'om het kapitaliseren op het succes en de fanbase die Xenos heeft.'  

related partner content for mobile comes here

Bij de ontwikkeling maakte JUMP gebruik van de strategische resources van moederbureau TBWA. Ernst-Jan Smids, oprichter JUMP Retail, is heel blij met deze ‘win’: ‘Vorig jaar heeft Jump zijn koers aangescherpt om een sterk strategisch en creatief bureau te zijn voor retailers en merken die zich in retail bewegen. Als creatieve directie werden Christian Peeters en Geert van Leeuwen hiervoor aangetrokken. Het winnen van deze pitch is een bevestiging dat we goed bezig zijn.' Jump Retail zal ook samenwerken met bureau The Line dat al jaren voor Xenos werkt. 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in