Overslaan en naar de inhoud gaan

Digitaal bureau Talmark wordt onderdeel Steam-groep

Bureaus bundelen krachten in employer branding.
Steam
Marco van Rookhuijzen (l) en Ricardo Risamasu
Steam
Marco van Rookhuijzen (l) en Ricardo Risamasu

Digitaal bureau Talmark is per 8 maart onderdeel van de Steam-groep. Beide bureaus zijn gespecialiseerd in employer branding en zien een groeiende behoefte in de markt voor een integrale aanpak van employer branding en online recruitment: van strategische personeelsplanning en campagnevoering tot en met de realisatie van recruitmentsites en de koppeling met recruitment-systemen.

Beide bureaus blijven voorlopig hun eigen merknaam voeren.

related partner content for mobile comes here

Versnippering

Marco van Rookhuijzen, Steam: 'We zien binnen het employer branding-vakgebied een enorme versnippering ontstaan, van allemaal kleine bureaus met deeloplossingen. Tegelijkertijd merken we dat onze opdrachtgevers zich steeds meer afkeren van zo’n patchwork-benadering. Logisch, want een succes maken van je werkgeversmerk vraagt om een integrale aanpak van je talent journey. Interne beleving, externe werving, van campagnevoering tot en met on boarding; als je het goed wilt doen, zorg je dat alle radertjes in elkaar grijpen.'

Ricardo Risamasu, Talmark: ‘Ons samengaan reikt verder dan een fullservice-benadering en digitalisering. Wij willen ook de hele keten beter laten samenwerken.'

Steam werkt met circa 25 medewerkers voor onder andere het ministerie van Defensie, de Politie, de Belastingdienst, Dienst Justitiële Inrichtingen en het UMC Utrecht. Talmark werkt met circa twintig medewerkers voor onder andere ANWB, Essent, TenneT, de NCOI Opleidingsgroep en gespecialiseerde bureaus als BeljonWesterterp, BKV en Compagnon.

Het management van Talmark blijft in functie en heeft zich meerjarig verbonden aan deze nieuwe samenwerking. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in