Overslaan en naar de inhoud gaan

Cheil wint IVN

Het bureau krijgt de opdracht om de merkstrategie van het instituut aan te scherpen.
Cheil wint IVN
Cheil wint IVN
Cheil wint IVN
Cheil wint IVN

IVN, het Instituut voor natuureducatie en duurzaamheid, kiest voor Cheil. IVN wil mensen laten beleven hoe leuk, gezond én belangrijk natuur is. Het bureau krijgt de opdracht om de merkstrategie van de organisatie aan te scherpen om van daaruit een meer consistente en effectievere communicatie te verzorgen. IVM, opgericht in 1960, heeft 26.000 leden en 161 vrijwilligersafdelingen door heel Nederland.

related partner content for mobile comes here

'Groot goed'

Budi Gonzalez de Chaves, md Cheil Benelux zegt: ‘De natuur is een groot goed voor ons allemaal. Fantastisch dat we onze marketingkennis- en kunde voor zo iets moois mogen inzetten. En het is ook nog eens een interessante strategische puzzel om te maken. Dit omdat de organisatie veel leden, vrijwilligers, en afdelingen heeft die zich allemaal moeten kunnen vinden in een scherpe positionering. Daarbij is het pallet aan activiteiten IVN inmiddels erg breed, uiteraard allemaal op het gebied van natuur. We moeten uitzoeken wat nu de gemene deler is van IVN.'

Lees ook: Cheil wint Invictus Games

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in