Overslaan en naar de inhoud gaan

Bart Kokke start pitch-consultancybureau Tender Canvas

'Er is genoeg ruimte om pitches leuker en makkelijker te maken.'
bart kokke
Bart Kokke
bart kokke
Bart Kokke

Na jarenlang als ad interimmer bureaus in pitches te hebben begeleid, start Bart Kokke nu zijn eigen consultancybureau dat gespecialiseerd is in pitches en aanbestedingen. 

related partner content for mobile comes here

In de afgelopen vijf jaar was Kokke betrokken bij zo'n veertig aanbestedingen, bij bureaus als N=5, Roorda en TheMerge. Raamovereenkomsten die hij heeft begeleid zijn voor veelal non-profit organisaties, zoals de Rijksoverheid, Kamer van Koophandel, NS en de politie. Met de lancering van Tender Canvas wil Kokke nu naar eigen zeggen zijn diensten uitbreiden en deze aanbieden aan bedrijven en organisaties binnen de creatieve industrie die minder bekend zijn met aanbestedingen. 

Kokke over het zogenoemde Tender Canvas-model: 'Er wordt gekeken naar het type aanbesteding, de mogelijke fit met het bureau en de ervaring binnen een specifiek onderwerp of domein. Vanuit die aanpak wordt gezorgd voor de beste match tussen de publieke sector en de creatieve industrie.'

Volgens Kokke wordt de wereld van aanbestedingen veelal als ingewikkeld, saai en soms pijnlijk ervaren. 'En dat is het vaak ook. Om een pitch te winnen, moet je de pijnpunten wegnemen in het tenderproces en moet de inschrijving perfect zijn. Van allergie naar energie. Mijn model biedt genoeg ruimte om met een disruptieve tender-aanpak ervoor te zorgen dat pitches makkelijker en leuker worden.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in