V&D is woensdag teruggekeerd als online warenhuis VD.nl. De webwinkel richt zich op de interessegebieden van de actieve 40+’ers, zoals reizen, hobby’s, gezondheid, wonen, tuin en mode.
De warenhuisketen V&D werd eind 2015 failliet verklaard. De merkrechten van V&D zijn sinds 2016 in handen van de ondernemers Roland Kahn, Jaco Scheffers en Ronald van Zetten (oud-topman HEMA). De verantwoordelijke directeur is Alexander van Slooten.
Vriendschap
De nieuwe webshop opent op de homepage met de tekst: 'Echte vriendschap is... elkaar jaren niet zien, maar als je elkaar dan ziet, is het zoals vanouds.'
V&D heeft de ambitie om een vervolg te geven aan de rijke historie van Vroom & Dreesmann. Op termijn zullen succesvolle merken uit het verleden weer een rol gaan spelen (Liv, Soho, Prijzencircus).
Bron: ANP
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!